sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Yöpöydällä

Olen pitkään elänyt illuusiossa, kuvitellen etten ehdi lukea mitään. Mutta mitä löytyykään yöpöydältäni?

Osa on omia ja loput kirjaston. Kyllä; olen selaillut, lukenut, katsellut kuvia, suunnitellut, miettinyt...ja joskus tarttunut tosi toimeen =)

Raitatrikoo ei nyt edisty, kompastuin ohjeessa sanoihin "suora, joustavaommel". Siispä iltalukemistooni lisättiin ompelukoneen ohjekirja, ja erilaiset ompeleet. Välillä lannistaa koneiden käyttö tai siis se, etten osaa käyttää niitä. *sitkeästi eteenpäin* Toivon ompeluinspiraation iskevän vielä ennen vappua! Nyt kuitenkin toinen tähtivirkkaushattu tulossa. Tein pienen muutoksen alkuperäiseen ohjeeseen, katsotaan miltä näyttää lopputulos.

4 kommenttia:

Pilvi kirjoitti...

Onko tuo Lahjoja rakkaudella oma kirjasi? Jos on, niin saako sitä lainata joskus selattavaksi ;)

kipanen kirjoitti...

Se on kirjaston ja eräpäivä lähestyy =(
Olen kyllä suunnitellut kirjan ostoa, siinä on niin ihania juttuja!

Pilvi kirjoitti...

Se on minulla hankintalistalla. :) Ensin kirjastosta ja jos havaitaan hyväksi niin ostan omaksi.

Pilvi kirjoitti...

Se on minulla hankintalistalla. Hankin ensin kirjastosta ja jos on hyvä, niin ostan omaksi. :)